Miejsce w wirtualnym świecie dla moich ulubionych ulubień.
niedziela, 26 czerwca 2011
Wakacje nie tylko blogowe :)

Juz za kilka godzin wsiadamy w samochodzik, jedziemy na lotnisko a potem wiuuuuuu..... I nastepi 15 dni nic-nie-robienia. Cudnie. W walizki zapakowałam równiez coś robótkowego. Mam nadzieje że powstanie bolerko, na wzór takiego: (zdjęcie z sieci,  nie znam autorki)

 

Moje bedzie ze śliwkowej Wirgini :)

Zabieram też zakupiony kiedyś zestawik do haftu, o ten:

Nie wiem jak będzie z dostępnością do sieci, więc byc może znikam na 2 tyg!

Do zobaczenia :)

 

 

Cross Stitcher 241

I czas wreszcie na numer, który otrzymalam dwa dni temu ... Taki fajny letni numer :) Dużo miłych propozycji. Okładka jest już fajna zapowiedzią środka ;)

 

A najfajniejszy jest gratisik - zestawik do wykonania broszek-ozdóbek. Na pewno niebawem je zrobię :)

Cross Stitcher 240

Kolejny numer zawiera dużo fajnych pomysłów:

 

Fajny pomysl na laleczkę :

 

Urocza babcina poduszka w róże:

 

Skandynawski ptaszek:

 

I śliczne kwiatkowe serducho:

Ładny jest cały ten numer...

Cross Stitcher 239

Właśnie odkryłam, że mam koszmarne zaległości w pokazywaniu CrossStitcherów. Więc dziś hurtem :)

Jak widać na okładce - w środku wzór mocno ciasteczkowy :)

 

Bardzo spodobał mi się wzór na ozdobienie kuchennych ściereczek :

I uczniowski wzorek:

wtorek, 14 czerwca 2011
Osiołkowi w żłoby dano....

... o  osiołek (czyli ja) nie umie sie zdecydować na nowa robótkę szydełkową. Od dawno myślę o bolerku/kamizelce etc. Ale za nic nie umiem sie zdecydować na wzór. Dziś nasze łózko pokryło sie gruba warstwą robótkowych gazetek.... a ja nadal w kropce - co teraz robić ??

czwartek, 09 czerwca 2011
Hortensja (2)

Wróciłam do hafciku, który zaczełam juz naprawdę dawno.... oj dawno. Hortensja firmy DMC. Początek pokazywałam z październiku:

Teraz praca wyglada tak:

Wzór jest dośc mozolny - dużo bardzo podobych odcieni koło siebie..... Ale idzie do przodu, a to najważniejsze. Jak tak patrzę na zdjęcia, to te schodki na łodyzkach źle wygladają.. Trzeba chyba je troszke wygładzić.. jak myślicie ??

środa, 01 czerwca 2011
No to rozdaję

Słowo sie rzekło - czas losowanka !!!

Taaaaa dammmmm !!!!!!!!!!!

Generator liczb losowych wybrał ze zgłoszonych 13 osób nr...

 

9 Czas wygenerowania: 2011-06-01 20:19:40 269 

 

Pozycja 9 czyli Renula-30

GRATULUJĘ !!! Zestawik jest Twój !!!

 

Ale że to dzień dziecka... więc dokładam nagrode dodatkową :)

Zestawik - niespodzianka poleci do......

 

6 Czas wygenerowania: 2011-06-01 20:29:04 275 

 

Pozycja 6 czyli Isana_haft

 

 

Obie koleżanki prosze o podanie adresów - kontakt do mnie na bocznej szpalcie :)

free counters