Miejsce w wirtualnym świecie dla moich ulubionych ulubień.
poniedziałek, 31 maja 2010
Zapomiałam

Zapomniałam pochwalić się, co dostałam od dzieci na Dzień Mamy (no dobra... ulubiony troche pomógł maluchom )

Książka na ponad stu stronach pokazuje rózne techniki hafciarskie - o jejku ileż tego jest. Igłą naprawde można wyczarowac cuda.... haft krzyzykowy to tylko czubek hafciarskiej góry :)

Jedna z przykładowych stron;

 

Ale największą radość, jak każdej mamie, sprawiły mi laurki od Maluchów, pokątnie wymalowane ;)

 

A jutro Dzień dziecka!!

niedziela, 23 maja 2010
Wybrana przez Was serweta (2)

Serweta rośnie. Co prawda co raz wolniej.... i nie dlatego, że mniej czasu jej poświecam, nie. W tej chwili na obwodzie mam 960 oczek, hehehe. Zrobienie jednego okrążenia to ok 40 minut. Dziś dzięki temu, ze Ulubiony zabrał pinokia i Pinezkę i urządali dzikie charce na piętrze, mogłam z nieukrywaną przyjemnością zrobić trzy kółeczka. :))

Tak teraz to wygląda (poszło równiutko 100g Maxi jak na razie)

wtorek, 18 maja 2010
Powieszone ;)

Moje Powellowskie domki przeleżały rok w kartonie. W końcu doczekały sie oprawy i zawisły ;) I tak wisza sobie zdobiąc przedpokój przy wejściu do kuchni...

I dla przypomnienia zbliżenia:

 

I ładnie im tam.....

czwartek, 13 maja 2010
Wybrana przez Was serweta (1)

Plebisyct na kolejną robótkę wygrała serweta nr.1.

Był to i mój faworyt, więc pospiesznie zabrałam sie do roboty ;) Dziękuję moi mili za głosowanie ;)

A tak wygląda początek pracy:

 

Kremowa Maxi, szydełko 1,5mm.

poniedziałek, 10 maja 2010
Dylematy

Jak to dobrze mieć takie problemy - zastanwiam się którą serwetę teraz zrobić. Znalazłam takie oto wzory, które mi sie spodobały:

 

 

I tak nie mogę się zdecydować, którą by tu.......

czwartek, 06 maja 2010
Co w nowym Cross Stitcher ??

Już pokazuję co w nowym numerze:

 

Po pierwsze uroczy jeżyk - zestaw do wykonania jako gratisik przy numerze

 

 

Patriotyczna poduszka:

 

I piknikowy słonik

I oczywiście dużo innych ślicznych wzorów...... na które patrzy się z przyjemnościa...

 

niedziela, 02 maja 2010
Nowy pomysł (4) KONIEC

Hafciki ukończone:

A co z nich powstało ?? Teraz juz nikt nie zbłądzi szukając na piętrze pokoików Pinokia i Pinezki ;)

Na lewo do Pinezki:

 

Na prawo do pokoju Pinokia:

 

Mała rzecz, nie za duży nakład czasu, a efekt sympatyczny :)

free counters